Kültür ve Tabiat Varlıklarını Koruma Kulübü
AY |
HAFTA |
AMAÇ |
YAPILACAK ETKİNLİKLER |
|
|||
EKİM |
|
v Kulübün yapacağı çalışma ve etkinlikleri belirleyebilme
|
v Sosyal Etkinlikler Yönetmeliği ve toplum hizmeti konusunda öğrencilerin bilgilendirilmesi , v Kulüp temsilcisinin seçilmesi v Kulüp faaliyetlerinin belirlenmesi.
v
|
|
v Cumhuriyetin Anlam ve önemi
|
v 29 Ekim bayramı ile ilgili faaliyetlerde bulunmak.
|
|
KASIM |
|
v Atatürk Haftasının anlam ve önemi v Atatürk'ü tanıyabilme. v Atatürk'ün kültüre verdiği önemi kavrayabilme. |
v 10 Kasım Atatürk haftası ile ilgili olarak Atatürk kitaplarının tanıtılması. v "Atatürk ve Türk Kültürü" konulu yazı ve resimlerin panoda sergilenmesi
|
|
v Öğretmenler gününün anlam ve önemini kavrayabilme. |
v 24 Kasım Öğretmenler Günü ile ilgili faaliyet hazırlama.
|
|
ARALIK |
|
v Kültür varlıkları,Tabiat varlıkları , sit,koruma,korunma,ören yeri gibi kavramlarının anlamını kavrayabilme |
v Kültür ve Tabiat Varlıklarını Koruma Kanunu'ndan ilgili bölümlerin okunması ve gerekli açıklamaların yapılması |
|
v Kültürümüzü yansıtan masal ve efsaneleri araştırabilme |
v Kültürümüzü yansıtan çocuk masalları, efsaneleri olan internet site isimlerinin öğrencilere duyurulması
|
|
OCAK |
|
v Tabiat varlıklarımızı tanıyabilme v Tabiat varlıklarımızı nasıl koruyabileceğimize ilişkin görüş belirtebilme |
v "Tabiat Varlıklarımız" ın araştırılması,konu ile ilgili yazı ve görsellerin dosyalanması v "Tabiat Varlıklarını Nasıl Koruyabiliriz?" konusunun tartışılması ve belirlenmesi
|
|
v II.Dönemde kulüp olarak neleri yapacağımızı belirleme |
v Yapılan çalışmalarının gözden geçirilmesi. |
|
ŞUBAT |
|
v İkinci dönem yapılacak çalışmaların gözden geçirilmesi v Yakın çevreyi tanıyabilme |
v "Çevremizdeki Tabiat Varlıkları Nelerdir?" araştırılması ve ilgili geziler düzenlenmesi
|
MART |
|
v İstiklal Marşı'mızın anlamını öğrenebilme |
v İstiklal Marşı'mızın bağımsızlığımızın sembolü olduğunun vurgulanması ve İstiklal Marşı'mızın açıklanması
|
|
v "Kitap ve Kültür" arasındaki ilişkiyi kavrayabilme |
v "Kitap ve Kültürün Arkadaşlığı" konulu yazıların okunması ve konunun görselleştirilmesi |
|
NİSAN |
|
v Kültürün insanlar üzerindeki etkisini fark edebilme |
v "Kültürlü Çocuk Nasıl Olunur?" konusu ile ilgili görüşlerin bildirilmesi |
|
v 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nın anlam ve önemini kavrayabilme. |
v Dünya çocuklarının kültürünün araştırılması ve kültür çeşitliliğinin farkına varılması
|
|
MAYIS |
|
v Konu ile ilgili bilmece ve bulmacaları araştırıp arkadaşları ile paylaşabilme |
v Öğrenciler tarafından hazırlanan çocuklara yönelik kültür konularını ve tabiat varlıklarını anlatan ödüllü bilmece ve bulmaca örneklerin incelenmesi
|
|
v 19 Mayıs Atatürk'ü Anma ,Gençlik ve Spor Bayramı'nın anlam ve önemini kavrayabilme. v Müze bilinci kazanabilme |
v 19 Mayıs Atatürk'ü Anma ,Gençlik ve Spor Bayramı kutlamalarının izlenmesi v Müze ne olduğu ve önemi ile ilgili bilgiler toplanması |
|
HAZİRAN
|
|
v Yıl içinde yapılan faaliyetlerin değerlendirilebilmesi. v Kulüple ilgili gerekli formları eksiksiz doldurup,çalışmaları tamamlayabilme. |
v Bu kulüple ilgili formların doldurulup değerlendirilmesi v Yıl içinde yapılan çalışmaların değerlendirilmesi ve yıl sonu faaliyet raporunun hazırlanması |